Скрипторий: Siege Weapon - anesthetizing jaws (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSiege Weapon - anesthetizing jaws (howl of the wild)
Anesthetizing Jaws
Item 13
Source Howl of the Wild
Price 6,000 gp; Ammunition spring-loaded iron jaw (25 gp, 2 Bulk)
Usage mounted; Space 8 feet long, 6 feet wide, 4 feet high
Crew 3; Proficiency martial
AC 30; Fort +29; Ref +19
Hardness 15; HP 160 (BT 80); Immunities object immunities
Communities use these large jaws to nonlethally subdue large game so it can be safely moved, treated for injury, or otherwise studied. The jaws are attached via a length of chain, which channels stunning magic into the target and aids in retrieval.
Aim 50 feet, minimum distance 50 feet
Load ( manipulate) 3 times
Launch ( attack, manipulate, range 250 feet, versatile B) 9d10 piercing, single target, DC 31 Reflex. On a failure, the target is also grabbed. On a critical failure, the target is restrained instead of grabbed. A target that is grabbed or restrained by the anesthetizing jaws is attached to the weapon by the linked chain. Until the creature Escapes the jaws, it cannot move more than 250 feet from the anesthetizing jaws. The Escape DC is 32.
Anesthetic Surge ( attack, manipulate) Requirements The anesthetizing jaws have a creature grabbed or restrained; Effect A crew member activates the anesthetic properties of the jaws, which deals 8d12 mental damage (DC 30 basic Will) to the grabbed or restrained creature
Price 6,000 gp; Ammunition spring-loaded iron jaw (25 gp, 2 Bulk)
Usage mounted; Space 8 feet long, 6 feet wide, 4 feet high
Crew 3; Proficiency martial
AC 30; Fort +29; Ref +19
Hardness 15; HP 160 (BT 80); Immunities object immunities
Communities use these large jaws to nonlethally subdue large game so it can be safely moved, treated for injury, or otherwise studied. The jaws are attached via a length of chain, which channels stunning magic into the target and aids in retrieval.
Aim 50 feet, minimum distance 50 feet
Load ( manipulate) 3 times
Launch ( attack, manipulate, range 250 feet, versatile B) 9d10 piercing, single target, DC 31 Reflex. On a failure, the target is also grabbed. On a critical failure, the target is restrained instead of grabbed. A target that is grabbed or restrained by the anesthetizing jaws is attached to the weapon by the linked chain. Until the creature Escapes the jaws, it cannot move more than 250 feet from the anesthetizing jaws. The Escape DC is 32.
Anesthetic Surge ( attack, manipulate) Requirements The anesthetizing jaws have a creature grabbed or restrained; Effect A crew member activates the anesthetic properties of the jaws, which deals 8d12 mental damage (DC 30 basic Will) to the grabbed or restrained creature